Man ska aldrig säga för mycket..

Jag har ju skrivit tidigare att jag skulle vara nykter fram till påsk men se där igår gick det i stöpet men var iaf lugnare än förra gången men lika roligt för det och jag har inte ens mått dåligt idag bara varit lite trött pga att jag inte sovit mina skönhetstimmar ha ha men iaf jag har inte mått dåligt och hade en toppen kväll igår..
Vi var några tjejer här hos mig igår beställde mat från thai och sen åt vi här och surrade på och sen begav oss ut på thai senare mot kvällen..
Det jag även gjorde igår var att jag var på julkonsert med Magnus Carlsson i Pajala kyrka det var ju helt suveränt riktigt magiskt och vilken julkänsla man fick… Härligt!
Så idag har vi gjort nåt som folk kanske irriterar sig på vi har julpyntat men jag jobbar konstant nu fram till 1:a advent så jag känner att jag ville göra det nu och det blir ju så mysigt.. Så en riktig toppen helg har vi haft och pappan har kommit hem så vi är nöjda och glada över denna helg.. Imorgon blir det nya tag.. Jobbar rätt mycket nu men ser fram emot julledigheten.. Bjuder på lite bilder…

20121125-190302.jpg

20121125-190143.jpg

20121125-190326.jpg

20121125-190247.jpg

Lämna en kommentar