Julen är här!!!

Imorgon är det första advent, så som jag längtat! Och Herman har längtat i massor han får ju öppna första luckan imorgon 😉

Ja också ser vi fram emot julkalendern! Vi har redan pyntat med gardiner, ljusstakar och stjärnor och tomtar men till lucia tar vi fram granen eftersom vi åker till Sangis redan den 20:e vi vill ju hinna se mycket av den 🙂

Vi har hunnit baka en hel del! Pepparkakor, julgodis (lchf), lussebullar och glutenfria lussekatter m.m. Känns som att vi bakat varje lediga stund men roligt har vi haft!

Jag har åkt endel skidor och vi har hunnit vara och bada på badhuset, jag och hermis! Vi har det riktigt bra nu och jag har en energi som heter duga just nu men det är också skönt emellanåt.

Bjuder på lite bilder! Ha en trevlig första advent! Vi ska gå på skyltsöndag i Pajala den bästa och mysigaste skyltsöndagen i mitt tycke!

20131130-153146.jpg

20131130-153159.jpg

20131130-153213.jpg

Lämna en kommentar