Göteborg i bild…

Här kommer lite bilder från göteborg….

På väg till botaniska…

I botaniska trädgården vi hittade några odjur…

Det blommade för fullt där…

Vi åkte kaninresan och fick med oss en liten passagerare som var så gullig… Herman trivdes…

Endel av alla karuseller som Herman åkte…

Jag fick åka flumerider….

Vi åkte paddan… det här var bara en del av alla saker vi gjorde… vi hade det riktigt bra och riktigt bra väder… lite regn när vi kom men resten av tiden var suverän… vi var lite överallt…

Nåja idag har jag varit… är det resten av helgen så blir att pyssla här hemma och ta det lugnt, idag mådde jag bättre så jag tog tag i att börja måla garderobsdörrarna i hallen… vita blir dom… jätte fint blir det nog…

Nu ska vi titta fångarna på fortet och äta lite efterätt… blev en sen middag idag men mysigt det med ibland… ha det fint, nu ska jag gå och vara social med familjen. Trevlig helg!

Lämna en kommentar